امداد خودرو خرازی اصفهان - اعزام فوری امدادگر

امداد خودرو خرازی اصفهان - اعزام فوری امدادگر

امداد خودرو خرازی استان اصفهان

خدمات امداد خودرو خرازی اصفهان چیست؟

امداد خودرو نامی است که به شرکت یا مجموعه‌ای داده می‌شود که در هر ساعت از شبانه روز خدمات مربوط به امداد رسانی به خودرو را برای رانندگان و مسافران انجام می‌دهند. این خدمات به عنوان یکی از خدمات ضروری و اجتناب ناپذیر، با هدف افزایش آسایش و امنیت مسافران در تمام مسیرها و جاده‌ها ارائه می‌شوند.

شرکت امداد خودرو خرازی اصفهان با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن و تیم‌های متخصص و با تجربه، با ارائه خدماتی که بر اساس دانش فنی و عملیاتی کامل در زمینه تعمیر و جابجایی انواع خودروها بنا شده است، موفق شده است تأیید و رضایت درخواست کنندگان را به دست آورد.

امداد خودرو خرازی اصفهان با استفاده از بهترین ابزار و وسایل، خدمات امداد خودرویی را به صورت سریع و شبانه روزی در کل اصفهان به مشتریان ارائه می‌کند.

 

لیست خدمات امداد خودرو خرازی اصفهان

1. مکانیک سیار و تعمیر در محل

مکانیک سیار یک خدمت مفید و کارآمد است که در هر زمان و مکانی به شما کمک می‌کند. اگر خودروی شما در جایی دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر داشته باشد، می‌توانید از مکانیک سیار استفاده کنید. مکانیک سیار با تجهیزات مناسب و دانش فنی به محل شما می‌آید و خودروی شما را تعمیر می‌کند. مکانیک سیار برای خودروهای داخلی و خارجی، بنزینی و گازوئیلی، هیبریدی و الکتریکی خدمات مختلفی ارائه می‌دهد. برای مثال، اگر در اتوبان خرازی اصفهان خودروی شما خراب شود، می‌توانید با شماره امداد خودرو خرازی اصفهان تماس بگیرید و مکانیک سیار را درخواست کنید.

 

2. یدک کش و حمل خودرو

اگر خودروی شما به دلیل خرابی یا تصادف نیاز به تعمیر داشته باشد، می توانید از سرویس یدک کش خودرو برای انتقال آن به مکانیک یا تعمیرگاه استفاده کنید. یدک کش خودرو با هدف ایمن کردن خودروی شما در مسیر انتقال به تعمیرگاه فعالیت می کند.

خدمات یدک کش دارای مزایای زیر است:

هزینه منطقی

حفاظت از بدنه خودرو در طول حمل

خدمات شبانه روزی

تعمیر خودرو در محل و یا انتقال آن به تعمیرگاه

 

3. خودروبر و خودروسوار

خودروبرها دستگاه‌هایی هستند که برای جابه‌جایی خودروهایی که قابلیت رانندگی ندارند یا نیاز به حفاظت ویژه دارند، استفاده می‌شوند. خودروبرها می‌توانند خودروهای تصادفی، بدون پلاک، وارداتی، کلاسیک، لوکس، تجهیزات کشاورزی و صنعتی و غیره را از یک مکان به مکان دیگر منتقل کنند. خودروبرها در شرکت‌های خودروسازی، نمایندگی‌ها، تعمیرگاه‌ها، بیمه‌ها و مراکز امداد خودرو کاربرد دارند.

خودروبرها بر اساس نوع کفی که دارند، دسته‌بندی می‌شوند. کفی خودروبر می‌تواند ثابت یا متحرک باشد. کفی متحرک معمولا دارای یک سیستم هیدرولیک برقی است که باعث می‌شود کفی خودروبر به صورت اتوماتیک بالا و پایین برود و شیب مناسبی برای بارگیری خودرو ایجاد کند. کفی ثابت نیاز به یک جرثقیل یا یک پله برقی دارد تا خودرو را روی کفی خودروبر قرار دهد.برای درخواست خودروبر می توانید با امداد خودرو خرازی اصفهان تماس بگیرید.

 

4. تعمیرات سیستم برق خودرو: 

امداد باتری و باطری ساز سیار یک خدمت حرفه‌ای است که توسط متخصصان امداد خودرو ارائه می‌شود. این خدمت شامل تشخیص و رفع عیب قطعات سیستم برق خودرو است که برای راه‌اندازی و کارکرد صحیح موتور و سایر امکانات خودرو ضروری هستند. برخی از این قطعات عبارتند از:

باتری: منبع اصلی برق خودرو که باید همیشه شارژ و سالم باشد.

دینام: قطعه‌ای که برق تولید شده توسط موتور را به باتری منتقل می‌کند و باعث شارژ مجدد آن می‌شود.

شمع: قطعه‌ای که جرقه الکتریکی را در سیلندرهای موتور ایجاد می‌کند و باعث احتراق سوخت و هوا می‌شود.

کویل: قطعه‌ای که ولتاژ برق باتری را افزایش می‌دهد تا جرقه قوی‌تری در شمع ایجاد شود.

انژکتور: قطعه‌ای که مقدار مورد نیاز سوخت را به صورت دقیق و الکترونیکی به سیلندرها تزریق می‌کند.

این خدمت در هر زمان و مکانی که خودروی شما با مشکل سیستم برق مواجه شود، قابل ارائه است. کافی است امداد خودرو خرازی اصفهان تماس بگیرید و مشکل خود را بیان کنید. یک کارشناس باطری ساز سیار با لوازم و ابزارهای لازم به محل شما می‌آید و مشکل را حل می‌کند. این خدمت به شما اطمینان می‌دهد که خودروی شما همیشه در وضعیت ایده‌آل قرار دارد و از خرابی‌های ناگهانی جلوگیری می‌شود.


امداد باطری

5. خدمات بنزین سیار:

بنزین سیار یک خدمت جدید و مورد پسند است که به شما امکان می‌دهد بنزین مطابق با استانداردهای کیفی را در هر مکانی که مایل باشید (خانه، محل کار، جاده و غیره) تهیه کنید. این خدمت برای رفع نیازهای شما به سوخت در هر زمانی از روز و شب آماده است.

 

6. سرویس دوره‌ای خودرو:

اگر می‌خواهید خودروتان را در محل خود سرویس کنید، می‌توانید از خدمات تیم امداد خودرو خرازی اصفهان استفاده کنید. این خدمات شامل موارد زیر می‌شوند:

بررسی وضعیت کلاچ و پدال‌های خودرو و انجام تنظیمات لازم

پاکسازی انژکتور و تنظیم شتاب خودرو با دستگاه‌های مخصوص

بررسی بالانس و ترمز لاستیک‌ها و انجام تست دیاگ برای شناسایی خطاهای خودرو

تعویض لوله‌ها و ابله‌های فرسوده یا خراب شده

تعویض روغن‌های مختلف خودرو (موتور، گیربکس، ترمز و هیدرولیک) با روغن‌های مناسب

بررسی عملکرد موتور خودرو و دادن مشاوره برای تعویض یا سرویس قطعات

 

7. پنچرگیری لاستیک 

یکی از خدماتی که امداد خودرو خرازی اصفهان ارائه می‌دهد، تعویض لاستیک و رفع پنچر است که با تجهیزات عالی و در زمان کوتاه انجام می‌شود. شاید بدانید که لاستیک‌های ماشین را می‌توان به دو دسته تیوب‌دار و تیوب‌لس تقسیم کرد، اما ما به شما یادآوری می‌کنیم که لاستیک‌های تیوب‌لس بیشتر استفاده می‌شوند و ایمن‌تر هستند، بنابراین امدادرسانان ما به صورت متخصصانه پنچرگیری این نوع لاستیک‌ها را انجام می‌دهند.

 

8. امداد قفل و سوئیچ

ممکن است در اثر بی‌توجهی، کلید ماشین را درون خودرو بگذارید و درها را ببندید. در این حالت، راه‌حل شما استفاده از خدمات امداد قفل و سوئیچ است که می‌توانند به زودی مشکل شما را رفع کنند. این خدمت از جمله بهترین و کیفی‌ترین خدماتی است که توسط شرکت امداد خودرو خرازی اصفهان ارائه می‌شود و هر لحظه آماده پاسخگویی به شما هستند. پس، نیازی نیست از زمان یا محلی که با قفل شدن درب یا کلید در داخل ماشین دچار مشکل می‌شوید، اضطراب کنید. فقط کافی است با شماره امدادرسانان تماس بگیرید و مطمئن باشید که مشکل شما سریعاً حل می‌شود.

 

سخن آخر

امداد خودرو خرازی اصفهان یک خدماتی است که در زمان‌هایی که رانندگان با مشکلات فنی خودروی خود مواجه می‌شوند یا در شرایط اضطراری نیاز به کمک دارند، به آن‌ها کمک می‌کند. این خدمات می‌تواند از طرف شرکت‌هایی که در زمینه خدمات رانندگی فعالیت می‌کنند یا مراکزی که تخصص در تعمیر خودرو دارند، انجام شود. امداد خودرو خرازی اصفهان می‌تواند شامل انواع خدماتی باشد که به رانندگان در حل مشکلات خودروی خود یا ادامه سفرشان کمک کند. مثلاً می‌تواند شامل تعمیر خودرو در محل، تهیه سوخت، راه‌اندازی باتری، جابجایی خودرو و موارد دیگر باشد.


Loader